Snoris.

Som sagt så är jag fortfarande sjuk. Har sett att det är folk som fortfarande besöker min blogg, och det är rätt många fakitskt. Jag hade fått någon kommentar om att jag skulle uppdatera oftare, kanske borde lyssna på er där ute då. Jag får ju mina perioder när det gäller att skriva blogg, vilket ni kanske redan har förstått. Vore rätt kul om ni kommenterade lite mer. Men bara en tanke.

Idag har jag varit hemma och degat. Förkylningen blir bara värre och värre och halsen börjar göra ondare. Har lite svårt att andas ibland. Det är lite jobbigt. Hehe. Så imorgon blir det att vara hemma och vila upp mig. Det är trots allt bara två veckor kvar i skolan, sen är det X-masbreak. How awesome?!

Ikväll har jag som vanligt på söndagar tittat på One Tree Hill och Gossip Girl. Lika bra som vanligt. Freakin' amazing!

Nu ska jag fortsätta att snora tills jag dör tror jag och aldrig sluta lyssna på Backstreet Boys. I love'm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0