So good, so far.

Jullovet är igång och det har varit bra so far. Var på fest i Södertälje i fredags hos min gamla vän Simon. Sjukt kul var det! Speciellt att träffa alla som man inte har träffat på år och dagar. Helt underbart!

De här dagarna har jag spenderat med Julia och Julia för det mesta. De bästaste tjejerna i världen skulle jag säga. Marina var här en stund idag också. Eller nu ikväll. Mycket mysigt. Jag kom nyss hem ifrån Julia (J) och vi tre har suttit och skrattat konstant i två timmar. Jag har ont i huvudet nu, på riktigt. Haha. Vilka idioter de där är alltså, men för jävla underbara!

Imorgon är det dan före dopparedan. Hur känns det? Mja.. Julafton är inte så speciellt längre nu när man börjar bli äldre. Man träffar släkten och umgås, alla klappar har inte så stor betydelse längre. Jag önskar mig ingenting alls och det blir liksom som det blir. Det är inte alls så att jag inte kan sova dagen innan som det var för några år sedan. Man saknar det litegrann...

Snön är ju bara för mysig! Jag tycker om den nu såhär vid jul, men annars kan den bara försvinna. Promenader nu när det är såhär kallt och mycket snö med mycket kläder är nog det bästa som finns. Speciellt med underbara personer.

Nej nu tänkte jag bege mig till badrummer och borsta tänderna. Hoppas jag inte väcker min kära familj som jag brukar göra.

Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Julia Johansson

Jag älskar er, ni är helt klart bäst!

Har alltid sjukt roligt med er<3

2009-12-23 @ 00:28:30
Postat av: J.K

Jag kan fortfarande inte sova dagen innan julafton! ÄLSKAR DET! :D

2009-12-23 @ 13:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0