Straight throught my heart.

Är lite seg på det här med uppdateringen nu för tiden.

Jag var på Backstreet Boys igår med Julia och jag måste bara säga att det var sjukt jäkla bra! Grym alltså. Jag är kär i Nick Carter. Hans röst är underbar, och deras låtar gör så att jag smälter typ.

Jag har beställt en pälsjacka, ett par Jimmy Choo skor och ett par rosa skor, som i inlägget innan. Jag är en glad tjej just nu! Förutom att jag är sjuk det vill säga. Jag som aldrig är sjuk, så blev jag sjuk igår. Feber och dunderförkyld. Inge vidare..

Ikväll blir det en lugn kväll, ska ta mig igenom Flickan som lekt med elden.
Nu blir det middag.

PUSS

BACKSTREET'S BACK ALRIGHT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0