All my thoughts.

Jag hatar att inte kunna sova. Inte för att jag försöker men iallafall. Jag har tittat på DH ett tag, men sen så såg jag att folk hade skrivit till mig på msn så jag satte mig här istället, dumt kanske? Aja hursomhelst så har jag massa tankar som går igenom mitt huvud just nu, tänkte kanske skirva ner dem, eller kanske inte, haha. Jag är lite konstig. Jag längtar så jävla mycket tills min födeldsedag, nämligen den 6 april. Jag ska ha världens brakfest, dennniii!! Haha. Fan vad kul det ska bli, sweet sixteen vafan. Det låter så väldigt lite, sexton år det är ju ingenting. Men men, lev livet medan du är ung. I love my life! Och idag är det dessutom 146 dagar kvar till Turkiet. Jag och Jullan ska ha så jäääääävla roligt!!! WIHHOOO.

Kommentarer
Postat av: Julia

Älskar dig min älskling!

2009-02-19 @ 00:00:13
URL: http://juliatennorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0