Blablablabla.

Jag vill ha sommar så jävla hårt. Jag hatar det här vädret och speciellt äckel snön och slasket. Usch fy och blä. Jag hoppas det försvinner snart. Jag kommer inte äns ihåg hur sommarn är, hur det är på sommarn. Det är förjävligt faktiskt. Julia sitter och snackar med sin pojkvän just nu. Det är tydligen fest i Strängnäs i helgen, kanske ska dra dit med honom, det vore kul ju. Man kan alltid hoppas. Men på lördag så ska jag faktiskt hem till min bror och hans flickvän som kommit hem ifrån Thailand och alla länder dem nu varit i, i sex veckor. Juste, jag har faktiskt glömt att skriva det. Jag har saknat dem jättemycket. Min pappa träffade Tim idag och sa att han var jättejättejättebrun och jättejättejätteblond. Jag är så jävla avundsjuk. Jag vill åka bort härifrån, NU!


Kommentarer
Postat av: Julia Johansson

Åh jag vill verkligen att du drar på festen med honom. Jag vill verkligen det, ni kommer ju bli värsta polarna ju ;) Feting kul Rebecca, kom igen :)<3

2009-02-26 @ 01:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0