Fan ta mig.

Inatt så sov jag hos Gustaf. Båda är sjuklingar och nu antar jag att jag har blivit ännu mer sjuk. Känns inte så speciellt bra. Jag sov inte så jättebra inatt på grund utav att jag är så sjukt förkyld. Mamma kände även på min panna och kände att jag hade lite feber. Skulle gärna vara hemma nästa vecka också, om jag var sjuk tills då vill säga. Anyway, jag traskade mig hemåt ifrån Gustaf alldeles själv, klockan var halv tre då ungefär, så då var jag hemma strax innan tre och var dyngsvettig. Jag drog av mig alla kläder och satte mig på toa helt naken, haha. Vacker syn.

Julia kom alldeles nyss till mig, hon är på toaletten nu så jag passade på att skriva ett inlägg. Jag älskar att vara med henne så nu ska vi sätta och och snacka skit och allvar. Fick också ett sms ifrån Ida N nyss, hon frågade om jag ville med på bio, får se hur det blir ikväll om vi drar på bio.


Im so sick of this.


Kommentarer
Postat av: Julia Johansson

Åh älskling, Jag ÄLSKAR dig!!<3

2009-02-24 @ 18:11:22
Postat av: Julia Johansson

Jag älskar att vara med dig med det vet du, tröttnar inte lätt ska jag säga.<3

2009-02-24 @ 18:15:17
Postat av: louise

alltså du & gustaf? tillsammans igen?

2009-02-24 @ 22:13:34
URL: http://louisemariellle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0