Fettisdagen innebär semlor.



Glömde faktsikt bort att det var Fettisdagen idag. Självklart så innebär det semlor. Jag har ätit en semla idag som mammsen köpte med sig hem efter jobbet. Den var sjukt god. Jag älskar semlor. Ikväll så har jag varit ute med Julia och vi var med Moa och massa folk. Det var mysigt. Vi köpte godis och sen tog vi halv elva bussen hem ifrån centrum. Vi fick åka med för chafftisen, haha. Jag frågade såklart. Hon gick precis hem och jag tvingade på henne Desperate Housewifes boxen, hon tog den såklart, YES! Nu lyssnar jag på Janet - Let go som Rasmus har laddat ner åt mig, den är bäst.

Godnatt och sov så gott.
Love ya'll.

Kommentarer
Postat av: Julia Johansson

Haha, jaa här blir man tvingad att titta på massa saker. Men jag tror dig, det är säkert grymt bra. Men tack iallafall för att jag alltid får låna saker av dig hela tiden. Du är bäst. Jag älskar dig<3

2009-02-25 @ 01:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0