Finally. It's done!

Idag är det tisdag och en skön skoldag. Jag gillar tisdagar, de är slappa. Mycket skönt. Slutade halv två idag för musik-Emma är sjukskriven så vi hade vikarie och då hade vi "läx-hjälp" typ. Så vi behövde bara ha det i en timme. Halv två så gick jag och Julia ner till Susanne (SYV) och jag gjorde mina gymnasieval. Det blev sex stycken, ganska många ändå och jag är faktiskt jättenöjd. Är ganska säker på att jag kommer in. Mitt första val är John Bauer-Entreprenör, andra valet är Europa-Företag, tredje valet är Thomas-Sam/språk, fjärde är St.Eskil-Turism, femte är Kungstensgymnasiet-Sam/språk, sjätte är Europa-Europa. Så så är det.

Efter skolan så gick halva klassen hem till Cordie på födelsedagsfika eftersom hon fyller sweet 16 idag. Grattis till henne. Ska lägga in bild och ett fint litet inlägg sen så tillägnar mer grattis då, haha. Aja, det var jättemysigt. Fick träffa Emzzz också, vilket var ett tag sen känns det som. Och Jullan såklart. Vi ses heller aldrig längre så det var kul. Iallafall så kom jag nyss hem och nu ska jag äta strax, även fast jag är skitmätt. Jag får ner krubbet anyway, alltid! 

Har så sjukt mycket i skolan nu så jag vet inte vart jag ska börja riktigt. Spanskaprov på fredag, engelskabajsgrejs och bildinlämning imorgon tydligen som jag fick reda på idag. Jobbigt! Hatar skolan just nu.

Tjenamors!

Kommentarer
Postat av: Lina

jag har typ 6 grejer nästa vecka , allt på samma vecka :/

2009-02-10 @ 19:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0