Full helg alltså.

Helgen har varit mycket rolig! Faktiskt den bästa helgen på riktigt riktigt länge. I fredags så var det party som sagt i Södertälje. Fy satan vad roligt jag hade. ET hämtade mig och Jullan strax innan elva för polisen kom och blablabla, så vi drog hem. Träffade även Oskar som vi träffade i sommras i Turkiet för första gången efter det vilket var hur kul som helst ju. Jag hade i allafall skitkul!

Igår så hade Cornelia middag och det var mysigt och trevligt. Tack för allt!

Nu har jag precis tittat på fyra avsnitt av DH. Det är helt sjukt hur bra det programmet är. I loooove it!

Imorgon kan jag sova hur länge jag vill, precis hur länge. I love vacations!!

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: elin

Full var rätta ordet ;P

2009-02-23 @ 18:26:16
URL: http://etennorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0