Ingen rubrik. Kanske övrigt?

Det har redan gått 8 dagar in på februari. Det är helt sjukt vad tiden går. Jag måste bli bättre på det här känner jag. Så nu känner jag för ett riktigt långt inlägg.

Den här veckan som gått så har jag haft en heldel i skolan. Två nationella prov i svenska, i tisdags och torsdag. Jag måste säga att det var mycket lättare än jag trodde det skulle vara. Uppsatsdelen var det svårtaste tycker jag, eftersom jag satt fast i början i 45 minuter. Ingen hit kan jag påstå. Usch för det.. Jag hade i allafall med mig en hel hop med godis och läsk, haha. Tre burkdrickor och två godispåsar. Åt dock inte så mycket godis men läsken gick ner ganska så snabbt. Det är jätteskönt att ha det gjort, så nu är det bara engelskan och matten kvar som kommer in i mars och maj. Har ganska mycket i skolan nu också. Spanskaprov på fredag, sen så ska gymnasieansökan vara klar nästa måndag, den 16 februari. Det blir John Bauer, Entreprenör tillsammans med Julia. Det kommer bli skitbra hoppas jag.

I fredags så kom mina glasögon så jag och mamma var och hämtade de i stan. Jag är jättenöjd faktiskt, och det känns som att jag kommer använda de mycket. Jag fick två par.

Igår så var jag med Lina Julia Julia och Felicia. Vi var hemma hos Julia Js pappa och spelad spel och åt godis och chips. Det var faktiskt jättemysigt. Det knackade något konstigt på fönstret också under tiden vi spelade, och fyfan vad rädda vi blev så vi var tvungna att ringa Jocke så han fick komma. Haha. Vi gick i allafall hem till mig efteråt för Julia vågade inte vara kvar, den tösen. Alla gick strax efter elva.

Min helg har varit ganska skön faktiskt. Imorgon är det skola och en ny vecka. Jag går bara två veckor till sen så har jag sportlov och fy sjutton vad skönt det ska bli!

Kommentarer
Postat av: Julia Johansson

Jaa John Bauer kommer äga, hoppas bara att båda kommer komma in annars kommer jag dööö ;) haha nej men det skulle vara jätte kul verkligen.

Haha du är en tös, jaa jag vart skit skraj, hatar folk som ska skrämmas och om jag skulle få reda på vem det var så skulle jag ta ett snack med den ;) haha.

Älskar dig becca du är bääääst.

2009-02-09 @ 18:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0