Jag är konstig!

Vet ni vad?! Jag har faktiskt inte duschat håret sedan i söndags. Jag är så jävla stolt över mig själv för det! Kan låta lite äckligt men det är ju så himla bra att låta håret vara lite fettigt ibland och inte tvätta det för ofta så nu har jag äntligen vant det vid att inte bli tvättat på ungefär tre till fyra dagar. Det är skitbra! Det är så jobbigt att behöva tvätta håret typ varje eller varannan dag, jag orkar inte hålla på med det och dessutom så blir det bara fettigt direkt då. Så hoppas jag kan hålla det såhär ett tag nu. Måste även klippa och färga håret, eller slinga håret kanske jag ska säga. Men det gör jag när Angelica kommer hem vilket hon gör på söndag, jag har panik, mitt hår är verkligen kris!!



Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha, precis samma här! Jag brukar också tvätta håret hela tiden, men har inte gjort det en söndags heller och är över stolt ;P haha :D

2009-02-19 @ 16:23:49
URL: http://jjeennyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0