Jag är så dålig på det här.

Lite segt med bloggningen de här senaste dagarna. Helgen har i allafall varit jätte bra! I fredags så var jag med Frida och Felicia, de tösarna sov här och på kvällen så var vi hemma hos Basse där även Gösta var. Det var faktiskt jättetrevligt.

I lördags så hade Hanna födelsedagsfika först, sen så hade hon fest. Det var grymt roligt! Jag Julia och Julia blev hämtade av Julia Js pappa vid elva för då drog resten. När jag kom hem så gick jag till Gustaf som var hos Anders. Vi gick direkt hem till mig och myste. Han sov också här.

Idag är jag hemma från skolan eftersom jag börjar åka på en riktig förkylning. Är täppt, kan inte somna på nätterna eller andas heller. Jätte förkyld och kpå morgnarna så kan jag inte öppna mina ögon för de är så igentäppta sen så måste jag dra upp de med fingrarna och det gör skitont!! Aj! Får se hur länge jag blir hemma den här veckan.

I helgen blir det PAAARTYYY!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0