Nailpolish is great!

Jag har varit på stan idag och där så köpte jag faktiskt två nagellack, jättefina och somriga. Ett som är lite lila-rosa och ett som är korallfärgat. Skitsnygga! Jag har målat det som är lilarosa för ett tag sen. Det blev jättefint. Jag köpte även tre diadem som satt ihop, ett svart, ett rött och ett leopardmönstrat. Mitt röda är ju sönder!!! Det är det tredje röda som jag har tagit sönder, haha. Helt sjukt, förstår inte hur jag kan göra det. Jag och Julia tog nio bussen ner till centrum för att träffa  Johanna och Frida. Det var kul att träffa dem faktiskt, sen så tog vi kvart i tio bussen hem. Hade ingenting annat för oss. Nu kom vi nyss hem och sitter här och dricker cola och pratar som vanligt. Myspys.

Nu ska jag vara lite social. Min digitalkamera är hos Cornelia så därför är jag så tråkig och aldrig lägger in bilder. Jag tyccker min blogg är jättetråkig nu när det inte finns några bilder på den, det är så trkigt att läsa då. Uschusch. Aja. Kanske slänger in ett inlägg lite senare. Ciao.


Kommentarer
Postat av: Julia Johansson

Jaa, alltid myspys med dig foppish.

Du är gryyym!<3

2009-02-26 @ 01:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0