Nu är jag fräsch.

Jahapp, då har man varit hemma ifrån skolan hela veckan. Mycket skönt vill jag säga, fast ändå tråkigt. Jag har tittat på DH hela veckan, så mina ögon borde vara fyrkantiga vid det här lagret, haha. Anyway så vaknade jag imorse av att jag var ännu sjukare, kunde inte prata äns. Min bror kom in och väckte mig och jag ropade på honom, men det han hörde inte för min röst var så svag. Men nu har jag pratat i telefon hela dagen så nu är det mycket bättre:) Jag har precis duschat för första gången sen i söndags. Fyfan vad skönt det var. Och målat naglarna rosa, jätte fint! Ska börja fixa lite inför kvällen. För då blire partylarty.

NU ÄR DET LOV!!!!


Kommentarer
Postat av: elin

och party var det ;P

2009-02-21 @ 10:38:09
URL: http://etennort.blogg.se/
Postat av: Mamsilainen

Me`sugar......har inte du varit sjuk????

Du kan festa en annan dag...eller hur!

NEJ isäng med dej och krya på dej ; )

Pussilainen.

2009-02-21 @ 18:37:15
URL: http://mamsilainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0