Oh crap.

Har varit hemma idag också. Jag känner att jag börjar bli sämre, vaknade med ont i halsen och kallsvettig. Drömde något jättekonstigt. Det var skitjobbigt. Lär väl inte gå till skolan imorgon heller, känner mig helt nere. Jag ska fortsätta att titta på DH nu, det är typ det bästa jag vet. Helt sjukt bra. Juste, jag har inte varit ute sedan i lördags tror jag, ja lördag så idag för första gången var jag ute. Jag har nämligen varit och tittat på ett hus som mormor och morfar kanske ska köpa. De vill flytta till Nykvarn. Huset var faktiskt jättefint, om de inte budar på det så är dem ju helt körda. De kommer inte få något bättre tillfälle. Anyway, jag ska nog ta något att äta eller dricka nu. Kanske te? Sedan blir det Desperata fruar;)

Have an nice day.

Kommentarer
Postat av: matilda

krya på dig raring <3

2009-02-19 @ 21:54:59
URL: http://matildaed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0