Skön sömn.

Jag har precis tittat på Prison Break precis. Det är helt sinnessjukt hur bra det är. Det är alltid lika bra varje gång. Det är nu säsongsuppehåll plus att det bara är sex avsnitt kvar på hela säsong och hela serien, sedan läggs det ner. Döö! I love it.

Funderar just nu på att sova, har inte sovit "middag" idag, haha låter som att jag är en bebis, nej men jag brukar ofta sova efter skolan vilket jag gjorde varje dag förra veckan. Det är så himla skönt, grejen är den att jag ändå är lika trött på kvällarna. Jag är konstig. Jag kommer sova så jävla gott inatt, det känner jag på mig. Imorgon är det en ny dag, och Cornelias födelsedag.

Sleep well suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0