Tråkig fredagkväll.

Happ. Nu är lovet slut. Gud så tråkigt. Jag har absolut inte gjort någonting alls på lovet. Så sjukt tråkigt. Igår så sov jag hos Cornelia för första gången på några år. Det var mysigt. Jag tog med mig min Sex and the city shoebox som vi tittade på lite. Jag somnade rätt sent igår medan Cordie somnade tidigt, haha. Hon väckte mig klockan tio:O Snacka om att jag var trött. Fyfan. Men det var skönt att gå upp tidigt för engångsskull. Jag har bara varit hemma resten av dagen och Jullan kom hit ett tag också. Mycket mysigt. Imorgon ska jag faktiskt till min underbar broder Tim och hans bästaste tjej Angelica på middag. Får se hur pepparkakor dem är. Saknar dem jättemycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0