Borsta tänderna när du är riktigt glad.

Halli hallå.

Jag ska alldeles strax gå till badrummet och borsta tänderna hade jag tänkt. Det är ju skolan imorgon, första skoldagen efter lovet. Vet inte riktigt hur det känns men jag antar att det känns bra, helt okej faktiskt. Jag har inte direkt längtat till skolan men det ska alltid bli kul att träffa min älskade klass och mina älskade och bästaste klasskompisar. Jag saknar dem!

Förresten så har jag glömt att lägga upp bilder på ett linne och en långärmad tröja jag köpte, jag glömde att jag köpt det, haha, så jag ska ta och göra det imorgon så får ni se.

Nej nu ska jag kila, måste som sagt sova, åtminstone försöka sova. Hoppas ni alla haft ett jätte bra jullov för det har jag haft i allafall. Tänkte skriva lite mer om det imorgon.

Godnatt och sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0