Brills på ingång.

Idag har jag varit hemma ifrån skolan. Har haft ont i halsen i en vecka nu. Hoppas jag inte blir sjuk bara! Jag har ingen lust längre att skriva blogg, det är massa som hänt på sista tiden, har inte mått så bra och sen har jag missat att lägga ut massa nya saker med mera. Jag skriver mest blogg för mig själv, för det är rolgit att läsa och titta tillbaka på vad man gjorde då och minnas liksom.

Anyway, så idag har jag varit hemma men jag hade tid för en till synundersökning idag klockan halv fyra så jag och mamma åkte ner till stan. Jag beställde två par glasögon och de kommer om dryga två veckor. Ett par större och ett par mindre, sjukt snygga var dem. Ni kan slå er på att jag kommer använda de, överallt hela tiden, haha;) Mitt nya uttryck.

Har också sjukt mycket i skolan nu, igår började jag med ett specielarbete som ska vara klart idag. Vi har haft sedan september på oss att göra det klart, men jag är som jag är och började igår och blev klar igår. Det är ett väldigt stort arbete så det tog från halv fem till klockan tio. Vilket jag fick ta. Jag känner att jag kan koncentrera mig bättre när jag vet att jag har press på mig att det ska vara inlämnat dagen efter. Jag måste påbörja ett arbete samma dag och avsluta det samma dag, annars funkar det inte.

Nu måste jag städa mitt rum, jag tror nog det aldrig har varit såhör stökigt någongång. Dessutom så har jag fått DH för någon vecka sen, och jag började tittade i förrgår. Det verkar riktigt bra ju.. Jag som alltid varit så  negativ mot det, men det är ju såklart för att jag aldrig sett det.

Ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: JENNY JANSSON

brillor is the shet (:

2009-01-30 @ 23:55:22
URL: http://gucciime.blogg.se/
Postat av: anneli

du kommer bli världens sötaste :D

2009-02-02 @ 20:48:20
URL: http://annelinez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0