Det godaste jag ätit på länge.

Äntligen helg! Det känns verkligen som att jag gått i skolan i flera månader utan något lov alls. Vet inte riktigt hur jag mår just nu, det är så mycket som händer i skolan och i mitt privatliv och det är så fruktansvärt jobbigt. Som tur är har jag mina vännner som alltid finns där för mig vilket jag är väldigt tacksam över. Jag vore ingenting utan er. Jaja, började tio i nio idag som vanligt och när jag och Cornelia kom till skolan så fick vi reda på att Nicklas som är våran matte och NO lärare var borta så vi hade hål tills klockan halv elva, vilket innebar att jag kunde sovit längre. Anyway så hade vi i allafall vi Bratten på matten, det rimmade ju haha, men han är så jävla skön så vi gjorde ingenting. Pratade väldigt mycket om nationella idag också.. Läääääääskigt!!!!

Slutade som vanligt klockan tolv och Julia och Camilla flöjde med mig hem. Vi bakade chokladbollar, drack bubbelvatten och läsk. Vi lyssnade på gammal 90-tals musik också, haha. Det var jätte mysigt faktiskt. Dem gick precis och efter maten ska vi träffas igen.


Camilla och Julia. Jag älskar er!

Jag och Camilla.

Bästa mupparna!

Kommentarer
Postat av: camilla den lilla

hihihi. I love you a lot guy's! puss

2009-01-09 @ 17:46:36
Postat av: Julia Johansson

Ni är bäst det vet ni.

Älskar er så mycket, vilket jag hoppas att ni redan vet!<3

2009-01-11 @ 11:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0