Det skrämmer mig till döds.

Första skoldagen idag då... Kändes väl helt okej I guess. Det är så tråkigt att det inte känns speciellt när man kommer tillbaka, för det är ju det man vill, eller i allafall vill jag det. Självklart så följde vi schemat som vanlgit, så typiskt min skola. På första lektionen så fick vi reda på att vi har NATIONELLA idag i svenska muntliga. Gissa om jag fick panik?!?! Kan man lugnt säga. Proven kom nämligen igår så... Aja, hursomhelst så skulle bara åtta stycken stanna kvar och göra provet så jag slapp faktiskt, tur som jag har. Så jag får göra det nästa torsdag tillsammans med Cornelia, Camilla och Ryd tror jag. Känns mycket bättre att vara förberedd. Jag mena, första dagen.. Äj, allt det här med nationella skrämmer mig verkligen som sagt.

Cornelia och jag gick hem tillsammans och vi käkade lite glass och åt lite frukt. Pratade lite med min mamma och sen så frågade jag henne om hon tyckte att jag skulle behålla mina lovley shoes, och det tyckte hon, om jag inte blir för lång det vill säga.

Ganska tråkigt inlägg, men kände mest för att skriva ner mina känslor och tankar.

Ha en superbra dag!



Mupparnas mupp i skolan alltså.. HA HA!


Kommentarer
Postat av: elin

Fasen vad kul att gå i grundskolan!

2009-01-08 @ 19:54:50
URL: http://etennorth.blogg.se/
Postat av: Julia

Adam visar röven som vanligt

2009-01-08 @ 21:30:28
URL: http://juliatennorth.blogg.se/
Postat av: Stefan W

Mmm! Partillejohnnys!

2009-01-08 @ 21:36:42
URL: http://stefanweei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0