Gymnasiepanik!

Skolan är ganska krävande just nu faktiskt, nationella och allt. Plus att vi har massa specielarbeten och sådant att göra. Jag orkar inte mer, även fast jag aldrig vill sluta på Turinge så orkar jag inte med skolan just nu. Bortsett från lektionerna så är det lika bra som vanligt, min klass är bäst och vi har lika roligt tillsammans som alltid.

Aja, imorgon så blir det faktiskt ingen skola. Jag Felicia och Julia ska åka till St.Eskil där bästis går. Vi ska förstås åka dit med henne och vara i hennes klass för att mest se hur skolan är. Hoppas jag tycker om det eftersom att porten för att söka öppnar om två dagar, på fredag. Jag har inte äns några val än..Hur ska det här gå? Jag dör, jag är så nervös och jag har verkligen panik. Jag hatar gymnasiet, jag vill inte börja där.


Kan inte allt bara bli som vanligt igen?
Jag saknar dig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0