Jag bjuder på bilder från Taxinge.

Tänkte berätta nu lite om gårkvällen. Vi var nämligen på fest hos Billy vilket var mycket trevligt tycker jag. Rolgit att träffa folk för en gångsskull. Jag hade inte så roligt, mest trevligt. Julia Camilla och Anton åkte med mig och min pappa som skjutsade oss  ut till Taxinge där han bor, sedan så tog alla bussen hem som gick halv elva. Alla fick gå på gratis, tack Ted. Haha! Träffade även Amanda på bussen som skulle hem till Södertälje. Jag får inte glömma att önska ett stort grattis till dig tjejen som fyller 18 år idag. Nu är du vuxen. Hoppas du får en bra dag i allafall. Aja, hursomhelst så var det i stor allmänhet en trevlig kväll med trevligt folk. Tack Billy.

Nu bjuder jag på lite bilder...

Camilla och jag.

Adam och jag.

Jag och bästaste Anton.

Jag.

Isabelle, Elin, jag och Michaela.

Kommentarer
Postat av: camilla den lilla

vackra mänska.. jag älskar dig grymt mycket!!!

2009-01-08 @ 14:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0