Jag klarar inte det.

Jag har mått skit under den här senaste veckan, eller senaste två veckorna och det är väl den största anledningen till att jag inte uppdaterat. Jag har inte orkar helt enkelt...

Idag har jag varit på ett till studiebesök på John Bauer med Julia. Det verkar jätte bra, och det är det bästa studiebesöket vi varit på hittills i allafall. Jag lär hamna där tror jag i höst. Vilket känns ganska bra. I onsdag var jag hemma från skolan också, på grund utav allting. Imorgon ska jag iallafall dit, kommer kännas tungt eftersom jag ligger efter. Jag orkar inte mer, jag orkar inte.. Mitt liv ör åt helvete just nu.

Det enda positiva är att jag och Jullan ska på Chris Brown imorgon. Fyfan vad kul det sak bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0