Studiebesök.

Idag så har jag då varit på studiebesök på St.Eskil där Jullan går. Felicia och Julia hängde också med. Jag tycker att skolan verkar jätte mysig, en väldigt bra skola, men just den linjen Sam-Social är absolut ingenting för mig, men visst, skolan skulle jag absolut kunna tänka mig att gå på, men då skulle det nog vara mer åt turism hållet, mycket språk och sådant. Det lutar nog mest åt John Bauer tror jag faktiskt, ska ju på studiebesök där nästa torsdag så vi får se hur det är. Huvudsaken är väl att jag går i Eskilstuna, eller hur Jullobert?;) Aja, en mycket trevlig dag i allafall. Lunchen åt vi på stan på McDonalds. Mycket gott. Vi tog två tåget hem och efter så var jag med Jullan. Vi hade mysigt, satt och snackade skit och drack sprite.

Imorgon blir det tillbaks till gamla vanliga Turinge. Känns ändå skönt. Jag vill inte börjar på gymnasiet, aldrig någonsin! Allt verkar så tråkigt där.. I allafall så har vi nationella imorgon, svenska muntligt. Hoppas det går bra, jag är inte nervös ett dugg coh det känns väldigt bra att jag inte är det.

Nu är det inte långt kvar tills vi ska på Chris Brown jag och Julia. Fyfan vad kul det ska bli, jag längtar ihjäl mig!

Juste, idag har jag också beställt med mammsen från CDON. Desperate Housewifes boxen säsong 1, She's the man, Bring it on 4 och Idol auduitions från förra Idolsäsongen. Allt kommer om tre dagar. Har aldrig sett DH så ska bli kul att titta på det för engångsskull.

Nu ska jag sova. Godnatt och sov så gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0