The last semester.

Jag har verkligen vänt på dygnet totalt. Det är skit jobbigt. Jag sitter vid datorn till drygt halv fyra på nätterna och sen så somnar jag mellan fyra och fem. Vaknar då halv två ungefär och imorgon börjar skolan. Måste vända tillbaka dygnet alltså, så jag orkar upp. Vilket jag aldrig kommer göra.. HE.HE!

Jag har bara varit hemma idag och tagti det lugnt och pratat med mamma. Har haft eller har jätte ont i huvudet av någon konstig anledning, så jag käkade lite vaniljglass eftersom det är kallt tänkte jag, men bättre belv det inte, bara lite, så nu har jag på mig en trång liten tomteluva, hahaha! Den trycker mot huvudet så det är skönt, hoppas det går över snart i allafall.

Imorgon börjar skolan...Sista terminen i 9an och på Turingeskolan. Nationella proven och en jobbig termin helt enkelt. Jag har inte lust att tänka på det äns, visst att jag tycker om skolan, men nationella skrämmer mig till döds, speciellt alla muntliga prov. Uschusch.. Anyway, tänkte städa mitt rum nu, för det ser ut som en svinstia. Kläder som ligger på hela golvet. Så jag önskar er en trevlig kväll.

Hare bra!


Kommentarer
Postat av: Anonym

tänk på att ALLA, tillåmed dom små blattarna i rinkeby ska kunna klara nationella... dom är inte svåra, i promise you

2009-01-07 @ 21:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0