TV hela dagen.

Jag vaknade faktiskt rätt skapligt idag. Tjugo över tolv. Jag kan lova er att jag är dödstrött just nu, haha. Lär ju somna som en stock ikväll vilket är skönt! Jag har faktiskt tro det eller ej tittat på TV hela dagen lång, först Körslaget repis då, och sedan Let's Dance, som också var repris. När det var slut så har jag mamma och pappa tittat på Hairspray. Jag har nämligen aldrig sett den förut, men den var bra, man blev så glad av den och Zac Efron är ju bara för snygg som vanligt, jag smälter..! Har mycket stor lust att se High School Musical 3 just nu, så tror jag ska beställa den ifrån CDON, haha. Ska prata med mor och far.


YEAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0