"Day 'n' night"

Igår så var vi på middag hos Julia. Det var jättemysigt och gott. Efteråt så gick vi alla tjejer hem till mig. Där hade jag partaj och jag måste säga att jag hade sjukt roligt. Inga bilder fick jag med mig men alla andra har överallt, men ingen på mig, höhö. Det kom mycket folk som jag inte äns hade räknat med, men kul blev det i alla fall. Senare på natten så hände det ena och det andra. Jag säger bara det, väx upp förfan, båda två. Idioter alltså. Hursomhelst så somnade jag underbart i min säng runt sju åtta skulle jag tro. Gick upp tolv och käkade något och la mig igen. Klev upp halv fyra. Aja, tack för kvällen allihopa, det var helt crazy och kul! Day 'n' night spelades konstant och alla bara körde.

Jag vill bara säga att jag älskar att leva livet, vi lever bara en gång och då gör man vadfan man vill tycker jag. Bara man tycker det är okej för en själv.

TIO DAGAR TILL TURKIET MED THE WORLDS GREATEST FRIEND!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HELT RÄTT!

2009-07-05 @ 17:45:23
URL: http://carolinamariaa.blogg.se/
Postat av: erika

idioter båda två...kvällen var skitbra annars!!! hade jätte kul, men att envuxen människa beter sig så, då fattar jag att ungdommar reagerar. alkohol i alla också, de blev skit! men som sagt, annars var kvällen grymt lyckad!

2009-07-05 @ 17:47:09
URL: http://erikastrand.blogg.se/
Postat av: Rebecca Forsberg

Ja, men jag syftade inte på den händelsen. när nin drog så hände det massa annat mellan gurra lotten och adams kompisar... de började bråka, kan berätta mer sen, jag syftade på att gurra och lotten är idioter!! jag hatar de!!!!!



2009-07-05 @ 18:33:08
URL: http://rebeccaf.blogg.se/
Postat av: Julia Johansson

Det var länge sen jag hade så grymt kul!

DET VAR BÄÄÄST.

Tack <3

2009-07-05 @ 22:58:27
Postat av: camilla

SÅ JÄVLA RÄTT REBECCA! lev livet :D

som vi kom fram till förut,

du och jag är ju livsnjutare numera! haha

love you <3

2009-07-07 @ 15:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0