Hej och hå.

Idag gick jag upp fem imorse för att jag skulle iväg till jobbet med mamma och Erika. Vi hämtade upp henne och sedan började vi klockan sex. Det var faktiskt riktgit roligt att jobba idag. Edvan är ju allt för skön, en kille som jag och Erika har skrattat åt i princip hela dagen. Jag säger bara HAHA. På fredag blir det jobb igen och det ser jag framemot.

Jag kom nyss hem från Lövnäsbadet. Har varit där med mamma och Mia i några timmar. Har pressat riktigt ordentligt idag så jag måste ju påstå att jag har blivit jäkligt brunis på magen speciellt. En bra grund innan Turkiet i alla fall, underbart. Två veckor kvar exakt idag!

Jag längtar tills på lördag!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

oh jag blir aldrig brun på magen :(

puss bebis

2009-07-02 @ 16:33:42
URL: http://isabelle93.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0