Marrebarre.

Jag har varit med Julia och Julia i centrum ikväll. Vi cyklade runt lite och sen drog vi till Marrebarre och myste lite. Vi pratade, massa om i lördags också. Hur kul som helst.  Haha. Jag har egentligen inget att skriva, men jag gör det bara för att Marina vill det. Thihi.

Just nu så vill jag bara gå ut, och göra någonting kul,eller ligga hos en kille och mysa i sängen. Vem vill inte det ioförsig?.. Det är så tråkigt att vara ensam bara. Men man kan ju alltid drömma sig bort lite, vilket jag gör dagarna långa. Och jag lovar er, den drömmen kommer aldrig att slå in, hahaha, den är ju för ROLIG för att vara sann liksom. Men men.. Nu vill jag ut, jag vill inte sitta inne och häcka, så sjukt tråkigt. Det här inlägget blev också helt cp. Jag vill bara vara där nu och  drömma mig bort!!!!!!!!!!!!

you know i want yaa boy. gaaaaaaaaaaahhhhh.

HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: Julia Johansson

Hahah jaaag vet vem du menar :D

hahahahha fan vad jag skrattar, du är så rolig gumman :D

2009-07-08 @ 22:30:03
Postat av: johanna

vill du också tjäna pengar utan att ens behöva

jobba för dom? isåfall ska du bli medlem här:

http://www.woopa.se/signup.php?ref=johannawestin

blir du medlem så får du 20kr till en början.

sen är det jätte lätt och tjäna ihop mer än så.

och det funkar faktiskt! så lycka till nu,

och hoppas ni tjänar massor :)

2009-07-09 @ 13:13:51
URL: http://jjwestin.blogg.se/
Postat av: erika

är hemma nu gumman, okej , svaret på ditt inlägg om kvällen hos dig. fan vad tötigt att llotten o gurra håller på . berätta mer sen, puss

2009-07-11 @ 11:23:38
URL: http://erikastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0