Transformers 2.

Igår var jag på Transformers två med Angelica och Julia på Heron. Den var faktiskt riktigt bra, jag älskar sånna filmer så den passade mig perfekt. Den var lite lång bara så det blir så jobbigt att sitta i en stol så länge, men annars var den grym! Angelica skjutsade och hämtade mig och Jullan så vi var väl hemma vid halv ett.

Idag ska jag packa det allra sista för ikväll har jag ingen tid för att packa. Jag ska nämligen på Britney Spears toniiiight. Hur häftigt som helst tycker jag. Jag sitter hemma och pluggar på alla låtar, så att jag kan de ikväll. Men det brukar jag vara rätt duktig på så det ska nog gå bra.


Kommentarer
Postat av: johanna

Jag såg henne igår och det var asbra!! :D

2009-07-14 @ 18:39:10
URL: http://johannaawesterlund.blogg.se/
Postat av: Jenny

den filmen är riktigt bra! :D

2009-07-21 @ 14:54:13
URL: http://jjeennyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0