TWO TWO TWO.

Helgen har passerat och nu är det måndag. Igår var vi hos Johanna och hade mys med alla tjejer. Vi grillade och så. Jag gillar inte att skriva blogg längre, men gör det mest för Marinas skull. Den gullungen. Jag har varit i Södertälje idag med mamma och köpt en Ipodladdare, som man sätter i väggen. Vi köpte lite grejer till resan också, trosor deo krämer och massa annat. Så nu har jag faktiskt börjat packa också. Bättre sent än aldrig. Det är liksom två dagar kvar och jag har knappt börjat.

Ikväll ska jag på bio med Angelica. Vi ska se Transformers två. Den är säkert grym.

Skriver nog mer innan Turkiet men ha en bra dag gott folk.

TVÅ!


Kommentarer
Postat av: marina :D

<33333

2009-07-13 @ 15:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0