A wonderful day.

Jag kom hem från Torekällberget för 45 minuter sedan ungefär. Det var jättemysigt. Michaela min kusin då, hon hämtade mig imorse vid tjugi över nio så det blev att gå upp tidigt. Vi hängde på låset och var där klockan tio. Vi gick runt och tittade på djuren och jag och Christoffer lekte som tusan, han ville ha med mig överallt. Becca som han säger. Så himla söt unge! Vi fikade och sedan gick vi ner till Badparken och lekte. Jättemysigt och jag fick sol som jag ville ha idag. Underbart!

Nu sitter jag vid köksbordet och äter chips och dip och dricker päron dryck. Mumma. Jag lyssnar också på världens bästa låt, No surpirse med Chris Daughrty.


Kommentarer
Postat av: Johanna

världens bästa låt ja!! :) haha

2009-06-22 @ 17:31:40
URL: http://johannaaweterlund.blogg.se/
Postat av: erika

jag som ville till badet med dig!!

jag vet att du finns gumman, ja du jag är också helt chockad!!!!!!!!! allt jag kan säga, men hörru imorn ska jag till badet med johanna emlie corre tilda följa med? :D

2009-06-22 @ 18:46:34
URL: http://erikastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0