"Aaaa, It burns!"

Idag har jag har varit riktigt trött. Men det får man vara ibland tycker jag. Jag har sovit nu ett par timmar på eftermiddagen och det var hur skönt som helst. Vädret är fortfarande på topp och jag har inte solat så jättemycket idag faktiskt. Själv tycker jag att det är så enformigt, och ganska tråkigt, speciellt här hemma i Sverige. I utlandet är det en helt annan sak och mycket roligare. Så idag har jag nog inte fått så mycket färg. Men just nu sitter jag i min säng och ögonlocken är fortfarande lite tunga sådär. Jag ska nog titta på ett Desperate Housewifes avsnitt innan maten blir klar som jag har beställt, klycklingsallad med dressing. Gud så gott! Anyway, nu blir det ett avsnitt och sedan mat.

Ha en bra kväll för det ska jag ha, troligtvis med Emilia och Julia!


Kommentarer
Postat av: davidsundgren

haha jag älskar att sola;)

2009-06-26 @ 22:28:39
URL: http://daevidsundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0