Godmorgon.

Jag vaknde för tjugo minuter sedan och fyfan vad skönt jag har sovit inatt. Äntligen skön sömn. Tack och lov. Jag ställde klockan på halv elva, men jag ville sova mer så jag ställde den på elva, sen när den ringde så ställde jag den på halv tolv och sen gick jag upp tjugo i tolv. Är man trött så är man. Jag älskar att sova!

Om ett tag ska jag förmodligen in till stan. Men nu ska jag nog ta något att äta sedan ska jag börja packa inför midsommar. Jag vet heller inte riktigt vad jag ska ha på mig. Anyway. Ha en bra dag.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: erika

tack rebecca ha det så roligt du med gumman! Dags för vår egna lilla mys dag sen när du är hemma! vi måste höras om när vi börjar jobba också ? så man vet:) haha, PUSS BABE

2009-06-18 @ 14:45:16
URL: http://erikastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0