Helt underbart igår.

I torsdags så var jag i Stockholm med Emilia och Julia. Det var varmt men mysigt. Jag hittade massa grejer som jag lägger upp bilder på lite senare. Mycket nöjd är jag!

Igår så jobbade jag hos mamma. Fick gå upp fem på morgonen men men, jag tjänar pengar plus att jag slutar tolv, så det är skönt. Igårkväll så så jävla underbart. Hur kul som helst. Jag var med Jullan och den andra Julia ett tag. Vi var hemma hos mig med mina föräldrar och min bror och hans kompisar. Mer behöver jag inte säga. Vi gick och la oss tre när alla drog hem. Day n night, yeah! Säger bara, om jag kunde vara liiiiite äldre....

Ikväll ska jag vara med Jullan och vi ska ha en myskväll med lite filtar på en gräsplätt någonstans. Ta med oss lite gosaker tror jag vi gör också. PLUS ATT IDAG ÄR DET 18 FUCKING DAGAR KVAR TILL TURKIET! Jag börjar fan nästan gråta när jag tänker på det, för Julia, vi kommer ha så sjukt roligt som alltid!

Konstigt inlägg, töntigt men jag kände för det. Jag är så jävla glad just nu och jag älskar mitt liv,, det är så jävla bäst!

Ha en bra dag vafan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0