Hökmossen.

Vädret har varit helt underbart idag! Jag vaknade vid elva och klädde på mig och packade inför stranden. Jag och Erika möttes med cyklarna innan och sedan så när vi kom dit så träffade vi Johanna och Corre och de. Vi var där tills tio över tre. Jag badade inte men jag satt och plaskade med fötterna och det var rätt skönt faktiskt. Färg har jag fått också, litegrann.

Snart ska jag gå ut med Jullan och mysa lite. Saknar henne!


Hökmossen,

Varmt.

Vindruvor i gräset.

Corre och Tilda.


Kommentarer
Postat av: Malin E

Vindruvor är najs!

Din blogg är också bra! :D

2009-06-24 @ 20:46:01
Postat av: davidsundgren

riktigt stek!

2009-06-26 @ 10:39:39
URL: http://daevidsundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0