Home sweet home.

Ikväll har vi varit hos Erika. Det var jättetrevligt. Jag och bästis har varit där och vi har alltid lika roligt tillsammans. Hon är det bästa som finns. Vi gick hem runt halv ett och när jag kom hem så har jag pratat med pappa om skolan och sådär. Han är bäst!! För en halv timme sedan så fick jag nämligen 2000 kronor av mina älskade föräldrar för mina betyg när jag gick ut nian. De är det bästa, och jag älskar de otroligt.

Nu ska jag sova tror jag, eller titta på DH om jag orkar. Annars så pratar jag med Mia nu om kärlek och pengar, men mest kärlek, OCH att hon ska till Thailand i mars 2010. Fuskis.. Men hon är go hon!

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: erika

de var jätte trevligt igår gumman PUSSS

2009-06-21 @ 14:11:46
URL: http://erikastrand.blogg.se/
Postat av: Isabelle

jag älskar din blogg!!

2009-06-21 @ 14:35:00
URL: http://isabelle93.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0