I'm on my way.

Det är redan juni. Det är helt sjukt hur fort tiden går. Idag är det åttonde juni och om tre dagar så slutar jag skolan och går ut  nian. Det är så mycket blandade känslor. Självklart ska det bli skönt att ha sommarlov ett tag, men så jävla tråkigt att behöva lämna Turinge och min bästa klass. Men sånt är livet.

Förra helgen så var det ju fest hemma hos Timpa, han fyllde 18. Det var jättetrevligt, hade skitkul. Tack för det. Helgen som har varit har varit bra. I fredags så var jag med Camilla Erika och Julia. Vi var hos lill-D där killarna krökade. Jag gick faktiskt hem själv därifrån vid kvart i elva. Blev en tidig kväll. I förrgår alltså i lördags så var det fest hemma hos Bassebus som hade fyllt 16. Det var underbart! Mycket trevligt folk och jag hade jättekul. Efterfest blev det hos mig som vanligt, och där var det lika roligt som vanligt där också. Affe och hans g'ng var de sista, och de drog vid fyra någongång. Jag och Cornelia gick och la oss och på morgonen var det bara att kliva upp och börja till att hjälpa med flytten igen. Min mormor och morfar håller på att flyttar.

Idag är det måndag och jag har varit i skolan. Vi har haft spexfoto på morgonen och jag var utklädd till 80-talare. Efteråt hade vi Oskarsgala, där vi tittade på allas filmer. Det var skitkul. Våran film är så jävla rolig, haha. Kan ju inget annat än att skratta åt den. Vi städade skåpen och fick lite information om morgondagen då det är Utspark (bal) och Flergrensstafetten i Oxvreten. Heja TURINGE!

Snart är det sommarlov, och snart ska jag och Jullan åka till Turkiet. Fyfan vad roligt det ska bli! Och så otroligt jävla skönt att komma bort ifrån den här hålan i två veckor.

Nu ska jag åka med mamma och Corddan till Scandic Skogshöjd och göra soldusch inför morgondagen och torsdag (skolavslutningen). Måste ju vara brunis då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0