Imorgon vill jag ha sol.

Nu har jag tagit mig en dusch och käkat lite chips och dip med mamma och pappa. Jag ska alldeles strax sätta på DH och titta på något avsnitt, sedan ska jag sova för imorgon ska jag upp tidigt. Närmare bestämt klockan nio, eller till och med tidigare. Hemskt säger jag bara. Min kusin Michaela kommer och hämtar mig vid tjugo i tio med sina två söner Casper och Christoffer på ett halvår och tre år. Vi ska till Torekällberget och fika, och titta på djuren. Våran farmor ska också med som vi ska möta där. Det kommer nog bli supermysigt eftersom jag aldrig brukar umgås med de så väldigt ofta. Hoppas på en bra och solig dag i alla fall. Nu ska jag sätta på tvn och DH.

Ha en bra kväll gott folk!


OCH ni får gärna kommentera liiite mer. Hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0