Imorgon..

Jag har solduschat idag igen eftersom att resultatet inte blev så bra. Nu syns det i allafall jättemycket. Jag är med Jullan nu, och hon ska sova här. Hon ska nämligen med mig på min skolavslutning imorgon. Min sista på Turingeskolan. Idag har vi haft såndär avslutningslunch och lärarna hade kabaré. Fyfan vad jag grät... helt sjukt. Jag kommer sakna allt! Imorgon är det verkligen på riktigt, vilket jag inte kan förstå för fem öre. Om några timmar står vi där på skolgården och sjunger massa sånger för sista gången. Jag kan inte fattaaa!!! Usch, jag vill inte äns tänka på morgondagen. Nu ska jag försöka sova men har massa bilder att visa ifrån skolan och så, men det blir en annan dag.


VÄRLDENS BÄSTA LÄRARE!

Kommentarer
Postat av: filippa

ja det är dom!:D

2009-06-11 @ 14:58:23
URL: http://filippazoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0