Jag kommer sakna er mer än någonsin.

Igår var det skolavslutning. Jag har inte gråtit så mycket på länge. Det var så fruktansvärt sorgligt att säga hejdå till alla. Tänk att ha gått på samma skola i tio år, och nu behöva lämna den.. Det finns inte för mig. Just nu har jag ingen lust alls att börja på en ny skola med en ny klass, jag vill bara tillbaka till min gamla underbara bästa klass. Det finns inte ord för hur mycket jag kommer att sakna er alla, alla lärare och SKOLAN! Nej jag tror nog alla kände samma sak eftersom att nästan alla grät. Jag måste ha gråtit mest av alla. Usch usch.. Jag önskar bara alla lycka till och jag älskar er allhiopa!!!!

Bilder kommer sen.

Vi firade att vi slutat nian hemma hos Erika med några ifrån klassen och efter det gickk vi till centrum och träffade resten. Det kom även tårar igårkväll. Jag vill inte tänka på det mer för då blir jag bara ledsen.

JAG ÄLSKAR ER 9EF!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0