Miley Cyrus.

Igår på kvällen så var jag med Camilla Julia och Anton. Det var lika mysigt som vanligt. Camilla och Julia drog och jag och Anton gick ut ett tag. Han följde med mig hem igen och gick hem vi halv två ungefär. Vi har alltid så mycket att prata om, det känns så bra att ha en så bra vän som är av det andra könet. Jag älskar det

Jag vaknade halv två idag och jag är fortfarande seg. Men det är jag i ett nötskal. Jag har gosat lite med Sotis och tittat på Disney Chanel. Känns som att det kommer bli min nya hobby i sommar. Haha. Jag har börjat att titta på Hannah Montana, jag älskar det. Jag tittar på det nu, men det var samma avsnitt som jag såg för någon dag sedan. Tråkigt.

Idag är det exakt en månad kvar tills vi åker till Turkiet. Helt sjukt. Och idag har Jullan börjat jobba. Hur tråkigt som helst. Jag kommer aldrig få träffa henne på dagarna...


Kommentarer
Postat av: Biffen

Hannah montana äger:D

2009-06-15 @ 17:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0