Mina vänner.

Jag slocknade en timme på eftermiddagen. Hur skönt som helst med tanke på att jag var helt utmattad när jag kom hem, haha. Det tar på krafterna att leka med småbarn och gå upp tidigt. Julia kom i alla fall till mig senare och sedan så cyklade vi ner till centrum och träffade Camilla och några fler vänner. Det var mysigt att komma ut lite i det fina vädret. Nu ska jag väl titta på DH som vanligt alldeles strax, annars är det inget speciellt som händer just nu. Nykvarn är jag trött på. Det man inte vet om sig själv det alla andra och jag är så trött på folket. Jag vill ha nya människor i mitt liv, och det är NU!


Min lilla Julia.



Träffade på Moa och Mia också.

Ser fan tjockis ut på den här bilden i ansiktet. Hahahaha!


Kommentarer
Postat av: Julia Johansson

Du är bäääääääääst Rebecca Forsberg!<3

2009-06-22 @ 23:27:06
Postat av: Anonym

säg inte att du ser tjock ut:P haha

2009-06-24 @ 16:36:42
URL: http://eljansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0