Mysig dag.

Södertälje var jättemysigt. Jag köpte en byxdress på H&M på rea för 149:-. Har tittat på den jättelänge och äntligen så köpte jag den, på reda och allt också, perfekt! Vi åt på Nancy's och satte oss på maren och mös ett tag. När vi skulle gå till bussen så gick vi förbi Sandy's och såg en skylt där det stod, "Stans billgaste latte, 9 kr", så dit gick vi och köpte oss en varsin latte. Höhö.Efter det tog vi åtte bussen hem och jag och Julia hoppade av i centrum och gick till Hökmossen tro det eller ej. VI GICK! För alla som vet hur vi är. Där var det inte alls så roligt. Vi gick därifrån vid kvart i tio ungefär. Nu är vi hemma och hon ska sova här. Mysigt. Nu ska vi titta på DH och ligga och snacka.


Julia och Camilla på Maren.

Jag.



Julis.

Julia och jag.

Fin himmel.


Kommentarer
Postat av: Julia Johansson

JAG ÄLSKAR DIG!

2009-06-16 @ 23:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0