Niornas utspark.

Igår så var den efterlängtade Utsparken för alla nior i Nykvarn. Den var i Bommersvik som för övrigt är hur jäkla fint som helst. Jag gick med Basse. Cornelia Danne och Basse kom till mig innan så åkte vi med en ruskig bil som min bror hade fixat. Riktigt snygg var den. Vi gjorde en fin entré tycker jag. Min familj + Jullan som räknas som en i familjen då, Cornelias familj och ANTONIA som kommit hem från USA igår, och Daniels föräldrar var där och tittade när vi kom och tog kort. Vi gick in och åt i en jättefin lada. Maten var ganska kass men helt okej. Efter var det dans, ut och ta luft och inte så mycket mer. Vi umgicks mest och hade trevligt tillsammans sista kvällen. Själv hade jättetrevligt och ångrar det inte för en sekund. Det var en perfekt avslutning på grundskolan. Nu är det slut. Tack för kvällen alla underbar människor och lärare. Jag älskar er i vått och torrt och kommer alltid att göra.

Konstigt inlägg men bilder kommer senare.


Jag och Basse.

Jag Basse och Cornelia.

Jag, Basse, Danne och Cornelia.

Jag, Felicia och Cornelia.

Jag och Camilla.

Mina grabbar.

Bästa!

Jag, Erika, Emma, Johanna och Julia. Jag älskar er!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Va fina ni är !

2009-06-11 @ 22:02:16
URL: http://sannassocker.blogg.se/
Postat av: Victoria

Guuud vad snygg du är Becca!

2009-06-12 @ 21:45:07
URL: http://immpuls.blogg.se/
Postat av: Jag

cornelia är ju grymt snygg asså

2009-06-14 @ 19:52:14
Postat av: Jag

cornelia är ju grymt snygg asså

2009-06-14 @ 19:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0