Nu kör vi.

Ikväll har jag varit ute med Julia och Julia och vi har träffat massa vänner i centrum. Mycket mysigt. Vi har cyklat och det är så underbart! Det är så skönt att cykla sakta och bara prata om allt. Det finns inget bättre än mina vänner.

Imorgon så ska jag åka till Julias farmor och farfars landställe med Elin och hennes kompisar. Vi blir tio stycken tjejer. Där ska vi sova från torsdag till lördag och därmed fira midsommar där. Det kommer bli awesome! Så imorgon blir det packa och lite så, ska ta bussen in till Södertälje också en snabbis. Sedan drar vi vid fem skulle jag tro. Jag hoppas att jag hinner skriva innan dess. Men nu ska jag bänka mig framför tvn och titta på Desperata Hemmafruar.

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: erika

tråk att du drar :(

2009-06-18 @ 10:01:55
URL: http://erikastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0