Sol och bad.

Igår var jag och Jullan hos Malin och badade jacuzzi och hade jättemysigt. Tack för det! Hon sov hos mig och på förmiddagen idag åkte vi till Lövnäs med mamma och pappa och solade och badade. Myspys. Jävligt varmt bara, men skönt. Jag doppade håret!! Ett under Rebecca. Haha. Vi låg där i några timmar och när vi kom hem så hämtade vi mat ifrån Thai grejen i Nykvarn. Jag åt wok med tigerräkor. Hur gott som helst. Det är så underbart att det är så bra väder i Sverige. Det är så konstigt och jag är så ovan med det. Men om 17 dagar så ska jag till 10 grader varmare, men det är jag däremot van vid, så sjukt jävla underbart!!! Det kommer bli bäst.

Nu har jag precis varit ute med min lilla nallebjörn (Anton) och pratat lite. Nu ska jag väl försöka sova snart om jag inte ska titta lite på DH. Imorgon ska jag ställa klockan och sedan cykla till Hökmossen med Erika. Sola igen. Skönt.

Förresten så har min helg varit bäst, riktigt jävla bra!



HAHA


Kommentarer
Postat av: erika

ja gumman jag tror vi håller ihop! vi gillar typ att göra samma saker o så, vi skaaa hålla ihop, love you!!

2009-06-30 @ 11:15:33
URL: http://erikastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0