Somliga är bättre en andra.



Ni är det bästa som finns och de personerna jag har levt med i tio år fram tills nu. Nu har vi gått skilda vägar och kommer aldrig mer att vara en underbar klass. Det finns inte ord för hur mycket jag kommer sakna er, vilket jag redan för. Tanken av att aldrig mer få gå tillbaka till Turingeskolan och vara med er gör så ont i mig. Jag älskar er över allt annat. Ni har något speciellt som ingen annan har. Ni kommer alltid att vara min klass, inget kan slå oss tillsammans. Always 9ef. Jag kommer aldrig att glömma er! Ni har en plats djup i mitt hjärta och den platsen kommer alltid att vara speciell för er. Jag älskar er!!

Kommentarer
Postat av: Julia Johansson

ÅH :'( JAAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!

Jag älskar och saknar alla så grymt mycket!<3

2009-06-14 @ 00:45:42
Postat av: erika

ja de är något speciellt, vi har haft så bra stämning och hållt ihop! nu är det slut på allt och jag har saknat alla sen vi gick ifrån klassrummet på avslutningen, usch säger jag bara!! :(

nu får man bara tänka framåt, vi som vill hålla ihop gör det, och vi kommer ha jävligt kul på gymnasiet!! :D älskar er

2009-06-14 @ 14:31:19
URL: http://erikastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0