Sunshine.

Idag ställde jag klockan på tolv. Jag vaknade faktiskt, men jag satte på tvn och tittade på en film till halv två. Jag käkade lite sedan så cyklade jag och Julia ner till centrum och mötte Erika. Vi tog en glass och satt på en bänk och myste. Vi träffade Elina Amanda och Victoria också, "gamla" klasskompisar. Vi träffad också Anton och Mia som vi satt med. Jag fick äntligen min sladd utav Erika, så nu har jag lagt in massa bilder ifrån skolavslutningen. Jag blir så rörd när jag ser de.

Om en timme så ska jag och Julia ta bussen in till Södertälje och möta Camilla. Vi ska ta en kvällsfika på stan. Det ska bli mysigt! Och ÄNTLIGEN är det sol i detta land!!


Moi.

Mia och Anton.

Erika och Mia.

Julia och jag.


Kommentarer
Postat av: Isabelle

så fin du är rebecca och skiiit fin bild på dig och julia! puss

2009-06-16 @ 17:15:21
URL: http://isabelle93.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0